Rugehøne

I dag er det rugedag 9, og det er 3 dager til blodprøve!
Jeg tror aldri jeg har sett så mye frem til en mandag noen gang som det jeg gjør nå. Om det blir en blåmandag, eller en gulmandag (min tanke om en fin dag er alltid gul), gjenstår å se. Men uansett skal det bli fint å få et sikkert svar. Uansett hva det blir, så skal vi takle det. Med smil, tårer, eller begge deler.

Jeg begynner å forstå hvorfor dette ofte blir kalt den verste perioden gjennom hele forsøket. Det er vanskelig å holde seg på jorda altså. Testet har jeg også gjort. Selv om jeg vet det er forferdelig dumt å gjøre det så tidlig. Ellers, er det ikke så mye nytt siden sist. Kort oppsumert:

  • Antall hikstegråtutbrudd : 3
  • Positiv følelse: 85 % (ja, veit, overraskende mye!)
  • Antall søvnløse netter: 5/5
  • Symptomer: alle. (kan strekke meg til å innrømme at hodet kanskje tuller litt..)
  • Antall tester tatt: 1.. nei 2… okei 3 da.

b09df6713751f05b721542d6109b89d9

Vi håper, håper, håper mer enn noen gang ❤

2 thoughts on “Rugehøne

Legg igjen en kommentar

